Nie ważne jaki rodzaj układu kierowniczego zostanie zastosowany w samochodzie jego usterki są praktycznie identyczne. Dzieje się tak gdyż praktycznie zawsze podlega on identycznym obciążeniom, które skutkują jego uszkodzeniem. W dalszej części...
Typowa konstrukcja większości mechanizmów różnicowych jest właściwie identyczna i można tam jedynie znaleźć minimalne różnice. Rozwiązanie firmy Schaeffler wykorzystuje zamiast kół stożkowych, koła walcowe.
Z pewnością nie raz słyszeliśmy pojęcie „mas nieresorowanych”, jednak rzadko kto z nas zastanawiał się czym one tak właściwie są i jaka ich rola w samochodzie. Artykuł ten będzie poświęcony właśnie temu zagadnieniu.
Większa ilosć kierowców bagatelizuje problem drgań odczuwalnych na kierownicy podczas jazdy. Jednak przez niewiedzę nie spodziewają się oni że w niektórych przypadkach może ono stanowić objaw poważnej usterki. Pytanie brzmi: Co w takim przypadku...
Zawieszenie niezależne to kolejny typ zawieszenia opisany na naszej stronie. Jego głównym zadaniem jest związanie kół jezdnych na jednej osi lub mostu napędowego, z ramą nadwozia samo niosącego lub z innymi elementami podwozia.
Ostatnio komentowane